Yritysviestinnän taidon määritelmä
Yritysviestintä on organisaation toteuttamien viestintätoimien yhteenveto, jonka tarkoituksena on aiheuttaa vaikutuksia tai jättää tietty jälki. Se toimii linkkinä organisaation strategisten päätösten ja päivittäisten toimien välillä, tukee organisaation mission, vision ja arvojen toteutumista viestinnällisin keinoin. Yritysviestintä voi olla sisäistä tai ulkoista, ja se voi tapahtua useiden eri menetelmien kautta, kuten verkkopohjaisen viestinnän, puhelinkokousten, videoneuvottelujen, henkilökohtaisten kokousten, raporttien ja virallisten asiakirjojen kautta.
Taidon osaaminen
Olen Tomi Korpi, fysioterapeutti ja terveystieteiden maisteri, jolla on yli 14 vuoden työkokemus erikoissairaanhoidossa. Yritysviestintä on ollut olennainen osa työtäni ja olen hankkinut taitoja monipuolisen koulutukseni ja työkokemukseni kautta. Osaan suunnitella ja toteuttaa tehokkaita viestintästrategioita, jotka kohdistuvat sekä organisaation sisäisiin että ulkoisiin sidosryhmiin. Olen taitava käyttämään erilaisia viestintäkanavia ja -teknologioita, mukaan lukien sosiaalinen media, sähköposti, tele- ja videokonferenssit. Olen myös tietoinen eettisistä standardeista ja lainsäädännöstä, jotka ohjaavat viestintää.
Esimerkkejä osaamisestani yritysviestinnässä ovat:
Toivottavasti tämä antaa kattavan kuvan yritysviestinnän taidostani ja siitä, miten olen soveltanut sitä eri tilanteissa. Olen valmis kehittämään taitojani edelleen ja soveltamaan niitä uusissa haasteissa.
#CorporateCommunication #CommunicationStrategies #InternalCommunication #ExternalCommunication #CommunicationChannels #TargetAudience #CommunicationTechnologies #SocialMediaCommunication #CrisisCommunication #EthicalStandardsInCommunication
Kuvalähteet: Canva®